søndag 13. desember 2009

Stille netter

Ser det er evigheter siden jeg har lagt inn noe smart på bloggen min, men det er rett og slett fordi jeg ikke har noe å skrive om. Her skjer det fint lite, samtidig som det er like travelt som alltid.
Søndag til tirsdag var jeg i Oslo, på førjulsbesøk, landsstyremøte, julebord og styremøte, onsdag var det kurs, jobb og møte, torsdag bare jobb og på fredag var det altså julebord igjen. På Sølvberget denne gang. Vi hadde blitt varslet på forhånd om at kl 24 var det slutt, men på en eller annen måte klarte jeg å bruke så mye tid på grining på do og seriøse diskusjoner om verdien av fagforeningstilhørighet, at Cardinal rakk å stenge før jeg kom meg dit. Jeg og Siv har planer om å ta det igjen på fredag.

Ellers er det juleforberedelser i sneglefart.

2 kommentarer:

Mollis sa...

oj hoppas ni hade det fint på julbordet.. varför var du så ledsen? Kram

Gro sa...

Tja, hvorfor? Fordi jeg generelt tviler på meg selv, kanskje? Egentlig var det helt umotivert! God jul Mollis!