lørdag 17. april 2010

Picasa og drømmen om Australia

Nå har jeg eksportert bilder til Picasa, og da måtte jeg jo se litt på dem også. Siden jeg husker dårligst de eldste bildene kikket jeg på noen fra 2005 og framover. Da var det bilder fra Australia som dominerte, og jeg kan veldig gjerne tenke meg en tur dit igjen. Men hvordan skal jeg få til det, da?

Her kommer noen eksempler på hvorfor jeg koste meg slik down under!


Dyrepark i Blue Mountains innenfor Sydney. Vårt første møte med kenguruene!

Utenfor Brisbane ligger verdens største sandøy, Fraser. Dit måtte vi selvfølgelig, og ett av stoppene på rundturen vår var ved McKenzie Lake? Utrolig yk sand og klart vann. En drøm!

57-mile beach er også på Fraser. Stranda er lang, og regulert som offentlig vei, med fartsgrenser mm. Bildet er tatt på Indian Head, den eneste steinhaugen på øya, resten er bare sand.

1 kommentar:

sigrid sa...

mimre-mimre :-) Det var en fin tur det!