lørdag 2. april 2011

Flott dag!

Har hatt en flott dag, altså! Sov lenge, nesten, og spiste god frokost. Lurte litt på hva jeg skulle gjøre, men fant ut jeg skulle være fornuftig, så jeg bekreftet noen regninger for borettslaget, betalte egne regninger, sjekket selvangivelsen og studerte rusket på gulvet. Så dro jeg på byen. Først til Fretex, så nå er det litt ryddigere i garasjen. Videre til biblioteket, der jeg fikk levert et par bøker, men desverre (?) også lånt fire nye... Fikk endelig kjøpt sportstape som jeg tenkte å ta med til Madrid. Litt seint for Madrid nå, men fikk jo heller aldri bruk for den der. Nå er jeg klar i dette tilfellet for avreise til Sør-Amerika. Dro videre til sentrum der jeg fikk igjen penger, siden jeg klarte å unngå å se at ekspeditøren på torsdag tok for mye penger for karmeraveska mi. Men siden jeg fikk igjen pengene, er jo alt bare fryd! Etter en runde på Straensenteret var jeg så svett på ryggen at en nesten skulle tro det var godt vær! Og det VAR det jo. Nå blåser det opp, og jeg er glad jeg ikke er ute å kjører lenger. Resten av helga skal jeg bare sitte her og glo, vekselsvis på bok, PC og TV. Merk: klarte å la være å kjøpe ny PC (MAC?) og TV i dag. Og det var salg!

Ingen kommentarer: