søndag 6. november 2011

NM i enkeltdistanser, skøyter

Einar var så vennlig å minne meg på at det var NM på skøyter i helga, så lørdag stilte jeg opp i fullt kjøreutstyr, trengte meg ned på en ganske ledig benk og ventet på den store spenningen. Den uteble vel, men alle opplevelser er verdt å ta med seg, nå har jeg vært på skøytestemne! Etterpå fikk jeg beskjed om at jeg hadde funnet plass midt i Bøkko-klanen. Mora satt ved siden av og Peter Müller satt framfor meg. Vanskelig å ta bilder av slike ting, for dærsken det går fort! Men likevel, jeg har prøvd:-)

 Husker ikke hvem som er hvem, men en av dem er Mikael Flygind Larsen
 Håvard Bøkko, serie-fotografert.
 ...eller var det parkameraten?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var nok parkameratene du tok bilde av hele tiden. Den du prøvde å ta bilde av gikk for fort... Bøkko (som tok 3 gull) hadde blå og sort drakt. De røde var langt bak.
Ellers så hadde jeg en god prat med begge Bøkkoene på onsdagstreningen 9/11, CBA var der for å kaste litt glans over den flotte hallen vår.-) Og en aldri så liten prat med Peter etterpå, etter trening. Det slår meg nå at årsaken til at skøyter er blitt en miniidrett i Norge kan skyldes at skøyteforbundet fremdeles lever i 1990. I 2011 kreves det overskrifter i media, noe som fanger interesse, en eller mange profiler, en "Nolltug", en frisk Peter i kamp med de fantasiløse gubbene i NSF....
Einar