mandag 17. desember 2007

Reiseklar

Hei "alle" sammen!

Reiseklar har jeg forsåvidt vært en stund, men nå er det i ferd med å gå opp for meg hvor snart jeg drar. Månedene fra vi bestilte turen til nå har gått veldig fort, selv om det innimellom ikke har virket slik. Men nå er sekken nesten ferdigpakket, julegavene er ordnet og det gjenstår bare tre arbeidsdager før jeg sier "hade" til Stavanger. Jeg kommer ikke tilbake på over 6 uker!

Siden jeg blir borte så lenge, er jeg jo redd for at folk skal savne meg (eller kanskje helst glemme meg), og det vil jeg ikke finne meg i! Jeg sender derfor ut beskjed om denne bloggen til noen utvalgte venner, så kan de følge med på hva vi gjør ute i den store vide verden.

Bankok, Kambodsja og Vietnam: Her kommer jeg! -Skal bare en tur til Vinstra først...

Ingen kommentarer: