onsdag 19. desember 2007

Utrolig!

Som sagt i forrige epistel, det er utrolig hva som får plass i en sekk på 55 l. I går kveld fikk jeg omsider tatt meg sammen såpass lenge at jeg fikk pakket ned alt det jeg har lagt fram. Når alt sammen faktisk går ned i sekken står jeg igjen med et stort spørsmål: Hva i all verden er det jeg har glemt???

Greit nok, toalettveska er ikke pakka ned enda, det er tross alt over et døgn til jeg drar, men jeg har heller ikke tatt i bruk den lille sekken enda.

Det betyr vel bare at jeg enda en gang skal gå gjennom "Proffenes pakketips" og mine egne pakkeønsker og se hva som kan være glemt. Er jeg heldig, har jeg mad alt i sekken, og de 16 kiloene skal jeg klare å få med meg rundt. Mon tro hvordan det går med Sigrid? Hun har noen flere dager å fundere på, men nå er det ikke lenge til 29. desember!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er imponert over at du fikk plass til alt. Jeg har ikke pakket enda, men har jo større sekk enn deg så jeg tror det skal gå bra.

Lille Pernille sa...

Dette kan du! Du har jo vært på tur før. Det er nok litt ekstra plass i sekken, så du skal kunne kjøpe litt å ha med hjem også:-).
Blir spennende å følge dere! Riktig god jul i mellomtiden! Hilsen Line