mandag 3. mars 2008

Skrivekløe

Har ingenting nytt å skrive om siden i går (bortsett fra at jeg kom meg på trening i dag også!) men enten så er jeg selskapssyk eller så har jeg bare behov for å uttrykke meg, for her sitter jeg å skriver - igjen.
Etter ferieturer har jeg alltid mange bilder å holde styr på. Og jeg tenker ikke på alle de bildene som ligger lagret på en minnebrikke eller to, men de (få) jeg har funnet gode nok til å tas ut på papir og gjøres klar til å vises fram til alle som vil - eller ikke. Husker ikke hvor mange jeg hadde etter fem uker i Australia, men etter Thailand/Kambodsja/Vietnam ble det 212 bilder på papir for min del. Først brukte jeg lang tid (til meg å være) på å få bestilt de, og så ble de jammen liggende en stund uten å bli limt inn. Så fikk jeg ånden over meg, og det viser seg at jeg har lim nok til tre sider. Det er ikke plass til så mange der! Jeg får etter noen dager kjøpt mer lim, men bare en boks (250 stk), og det holder heller ikke særlig lenge. På lørdag dro jeg til Madlatorget bare for å finne lim, og det var jo en opplevelse i seg selv, men jeg tar ikke det her. Fire bokser skal holde i denne omgang. I går og i dag har jeg limt for harde livet, og nå har jeg ikke flere ark igjen... Det vil seg bare ikke denne gangen. Jeg er heldigvis ferdig med alle bildene til og med Ha Long Bay, så det er bare noen fra Hanoi, Bangkok og Koh Samet igjen. Så er det bare at det er vel egentlig nå jobben begynner. Nå skal jeg begynne å fortelle hva alle bildene er av... kanskje jeg skal gi meg her og begynne å bruke penn i stedet?

1 kommentar:

Sigrid sa...

-du har kommet lengre enn meg, jeg er bare i Nha Trang enda jeg....