tirsdag 28. juli 2009

God leseropplevelse!

Har hatt besøk den siste uka, og da har en som regel litt andre ting å ta seg til enn å lese. Jeg gjorde likevel et forsøk på å komme meg gjennom Tooles Tåpenes sammensvergelse, men det er en av de bøkene jeg har måttet gi meg på. Jeg ser det humoristiske i personene som er med og det pinlige/frustrerende/vonde i situasjonene, men den følelsen jeg har mest av når jeg leste i den boka var irritasjon.
Men selv om jeg har levert en ikke-ferdig-lest-bok, mangler jeg jo ikke noe å lese på, akkurat! Graverens datter (Oates) står og venter på meg, det samme med The host (Meyer) og Red seas under red skies (Lynch). Der vi engang gikk (Westö) har jeg lånt på lydbok. Den boka jeg valgte å begynne på er Den som skal komme av Kathleen McGowan. Noen har sagt den er bra, men jeg var litt småskeptisk til å begynne på den, etter å ha lest bakpå. Jeg begynte, og dette tegner til å bli en stor leseopplevelse. Akkurat det jeg trengte etter den lille nedturen med tåpene. Det er sant, har jo lest Plum spooky (Evanovich) etter nedturen... Ikke så lett å huske alt!
Og i går bestilte jeg en del bøker på www.capris.no som jeg gleder meg til.

Ingen kommentarer: