onsdag 15. juli 2009

Slik var det, ja!

For et par uker siden ble jeg minnet på at bikiniene mine holder på å gå i oppløsning, og at det kanskje var på tide å kjøpe noen nye. Så jeg spurte en kollega som skal til Bravissimo i London i ferien, om jeg kan sende med en bestilling. Det kunne jeg, så jeg kaster meg over nettbutikken for å se hva jeg vil ha. Da slår shoppemonsteret til og før jeg aner ordet av det har jeg bestilt tre bikinitopper. Billig ble det også, siden de var på tilbud! Ca 60 £ (650 kr) for alle tre. En av dem ettersendes, men de to andre har jeg hentet i dag. Det jeg ikke tenkte over, var ekspedisjon og porto som kommer i tillegg, og den norske tollen... 220 kr for de to jeg mottok i dag... Om det fortsetter slik, blir det nærmere 1000 kr for tre topper - i stedet for 650. Åkkesom, for seint nå, det er bestilt! Fine er de også, og det er nesten så de passer! Kan ikke kreve mer!?

Snart ser jeg slik ut... Det er vel det det betyr? Den siste toppen er tydeligvis utsolgt, den er fjerna fra sidene deres.

Ingen kommentarer: