onsdag 2. september 2009

Einstein

Så er jeg vel installert i Sjøveien, og her trives jeg og Einstein ganske bra. Bare litt vaner som må justeres for at det skal bli helt topp! Einstein er, unnskyld at jeg sier det, en stygg hund, men veldig kosete av seg. Desverre røyter han, så jeg tusler rundt barbeint (jeg visste ikke at jeg var slik, men jeg hæler ikke de hårete sokkene), og det er smått kaldt på beina. Klærne ellers får få en runde med klesbørsten før neste vask, men det er bagateller. Jeg har vært veldig heldig de tre dagene jeg har vært her til nå, det har ikke regnet når vi har gått på tur! Var litt engstelig for at han skulle minke mens jeg passer på ham, for siden mandag morgen (før jeg kom) har han ikke spist. Dvs. han gaflet i seg i kveld, så jeg får fylle på skåla hans i morgen tidlig igjen. Savner nok mamma'n og pappa'n, men jeg håper han spiser mer normalt framover. Så får jeg ikke så dårlig samvittighet når jeg drar han med på litt lengere turer i helga. Her er noen bilder, det er ikke så lett å ta bilder av han, for han er jo så lav at jeg må sette meg på huk for å ta, og da kommer han rasende for å få kos...


4 kommentarer:

Sigrid sa...

Lever veldig opp til navnet på det siste bildet, det lyser jo intelligens ut av øynene på han....

Gro sa...

Mobber'u?

Anne-Liss sa...

Har han sopa asfalten i dag? Husk å vaske øra etter turen.

ida sa...

Så koselig at du er hundepasser! Kom jo på at det er AL som er eieren vel:-) ha ei riktig så god helg! klem