tirsdag 29. september 2009

Værmelding

Det er ca 8 grader i Stavanger om dagen, og litt kaldt på fingrene i sommerhansker selv på korte turer til og fra jobb. Den bleike c-vitamin-hungrige kroppen min trenger sol, og jeg sjekket været i Jordan. Tror det skal bli bra, jeg! Vi kommer til Amman torsdagskveld. Fredag skal vi plaske i Dødehavet. Jeg er reisesjuk!!!!

















Og så er jeg ferdig med "jobbintervjuet" på den digitale bibl.-stillingen. Tredje intervjuet på et halvt år, begynner å føle meg desperat! Det verste er at jeg ikke har helt troen på at jeg får denne heller. Jeg får bare fortsette å søke! Plutselig havner jeg på andre siden av fjellene igjen, og der snør det jo på denne tiden av året. Brrr.

4 kommentarer:

Mollis sa...

ohh vad fick du för frågor?

Anne-Liss sa...

God tur !! Kos dere masse og hils de andre to.

Gro sa...

E: Tror det eneste spørsmålet var: Fortell litt om deg selv. Selv det blir litt vanskelig når en kjenner hverandre så godt fra før:-)
AL: Takk, takk. Jeg skal hilse.

Mollis sa...

hoppas ni får en fin tur!! Hälsa alla! Kram