torsdag 7. januar 2010

Island

Det er en uke til vi drar til Island, og endelig begynner reisefeberen å melde seg! I dag har jeg bestilt turer for oss fire for 64400 kr. Jada, islandske kroner. Ikke så mye verdt i disse dager... Og så har jeg diskutert litt klesbehov med modern. Tenker hun kommer til å ha med seg litt mer klær enn meg til Reykjavik, men det er helt frivillig fra begges side! Jeg bare lurer på hvordan det går an å ta med seg så mye klær man ganske sikkert ikke kommer til å få bruk for? Litt planlegging, kjære mor? Skal ikke si noe, jeg har ikke begynt å pakke enda, kanskje jeg kommer til å ende opp med MYE.

Er ferdig med sesong 2 av Bones, og jeg er definitivt hekta. Småsnurt når jeg oppdaga at den siste DVD'n hadde bare en episode, og ikke fire, som de andre. Har satt meg på venteliste på sesong 3 og vurdere en liten stund å kjøpe 4, siden biblioteket ikke har kommet så langt enda. Men det kan jo hende jeg blir litt lei etter 20 timer til med disse beina.

Og etter ett døgns bruk av LG (rosa og fin) må jeg bare innse at jeg ble veldig bortskjemt av Nokiaen. Jeg har måttet kjøpe meg kalender til a-planen min i dag, det er jo en håpløs kalender på telefonen! Og ikke mini-jack-inngang til å høre musikk. Og ikke finner jeg ut hvordan jeg senker volumet på den jeg snakker med, trenger ikke å ha telefonen inntil øret i alle fall. For ikke å snakke om at jeg må kjøpe datakabel, hvis jeg vil overføre bildene til PC'n. Tar med Nokiaen til Island, jeg tenker jeg, og satser på at ingen ringer meg, for det gjorde vondt i øret å høre gjennom det sprukne glasset. Buhu!

Men jeg har rosa touch-telefon, da! Hvis det er noen som har fått oppringing fra meg det siste døgnet er det bare meg som har prøvd å treffe riktig sted på skjermen uten å lyktes. Må jeg kjøpe pekepenn, tro? Den har jo håndskriftgjenkjenning og greier! Og så er den rosa. Så lenge jeg ikke skal bruke den så er den veldig fin.

2 kommentarer:

Anne-Liss sa...

Skal du til Island, det viste jeg ikke (eller har jeg glemt det?)
Gratla med ny mobil, var det den rosa fargen du alltid hadde ønsket deg ?
Hva betyr vel det tekniske når fargen bare stemmer ..!
Ha en fin tur og så blir det vel noen spennende bilder på bloggen etter hvert da ?

Anonym sa...

God tur, Gro! Og enig med deg ang. kalendergreiene, ingen slår Nokia der:-)Gler oss til fine bilete frå Island.
Klem frå Iren