søndag 11. juli 2010

Flere bilder fra ferien

Noen få bilder rakk jeg å ta før telefonen min gikk fom for strøm:
Det er ikke akkurat høyt oppunder taket på biltoget, så det kan være smart å kjøre innpå med hjelmen på hodet. Kirsten er litt krokrygga der hun sørger for å få med seg det nødvendige inn på toget, og sikre det som blir igjen på sykkelen.
Noe av det som er nødvendig, er noe å bruke reisetida på. I dette tilfellet var det akevitt/Santa Maria. Se så fine t-skjorter!

Jeg har allerede rukket å søle på meg, så klesvasken måtte tas tidlig. Kirsten hadde med seg en hendig reise-klessnor, og demonstrerer bruken.
Litt av utsikten mellom Bolzano og Verona.
Jeg nyter utsikten fra verandaen i hotelleiligheten vi omsider fikk tak i i Verona. Det var mye styr for å finne overnatting, men det ble bra til slutt!

Ingen kommentarer: