lørdag 10. juli 2010

Herlige sommeren!

Nå er sommerferien min virkelig på hell, men sommerfølelsen sitter enda i, og det håper jeg den fortsetter med. Kom hjem fra ferieturen i går kveld. Etter 60 mil på 6 sjokoladeboller og en kopp kaffe, var jeg såpass gåen at jeg bare tok et bad og tuslet til sengs. Å, kjære senga mi!
I dag tidlig var det mer futt i meg! Før kl tolv hadde jeg fått vasket tre maskiner med klær, vasket verandaen min, ryddet vekk klesvask fra før ferien og (nesten) pakket bort det jeg hadde med på ferien. Sekker og bager ligger fremdeles i en haug på stuegulvet. Lagt på litt ekstra jord på grønnsaksplantene mine, og studert blomstene på chiliplantene... Så var det en tur på butikken. Det er jo ikke så mye mat i skapet når man reiser bort i tre uker, så da må det handles inn litt igjen. Etter rema-turen satte jeg meg på verandaen (med teppe på gulvet og duk på bordet) og nøt sommerens første smoothie. Bær-smoothie, og jeg klarte å slurpe den i meg uten å søle på de hvite klærne mine. Joda, jeg har det godt hjemme også! Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt sliten (!) så kanskje jeg skal ta en formiddagshvil før jeg lager meg pannekaker?
NB: Jeg fant allerede i går kveld at det nok likevel var laderen (-ene) det var problemer med, så nå har jeg min egen, nye telefon igjen!

Ingen kommentarer: