søndag 12. september 2010

Endelig

Siden det nå bare er noen få dager til jeg skal på tur igjen (:-)) fant jeg ut at det jammen var på tide å ordne bildene fra ferien i sommer. De har jo ligget i bokhylla og samlet støv i ukesvis. Og etter en liten tur for å kjøpe flere klistrelapper har jeg nå gjennomført oppdraget. I alle fall delvis. Har limt dem inn, men å lime inn er bare halve jobben. Må jo skrive litt også, så jeg fremdeles husker hva det er bilde av selv om det går noen år. Og, huff da, da oppdaget jeg at jeg ikke hadde skrevet på bildene fra Island heller. Og der var jeg i januar. Hm. Vel, det er endelig gjort, og så lar jeg bildene ligge på stuebordet utover uka, i tilfelle den dårlige samvittigheten min får jeg til å skrive på Italia-bildene også.
Så var det noe jeg har snakket om før. Chili. Har jo lurt på når de egentlig er modne, og nå tror jeg det nærmer seg, for plutselig begynte de å bli røde. Nå blir det snart chili con carne! Gleder meg:-)


Er de ikke flotte!?

2 kommentarer:

kirsten sa...

De er kjempefine, Gro. Og veldig fint at du skriver litt til bildene fra Italia, så kanskje vi også husker om vi kommer så langt å ta ut noen en gang.

Sigrid sa...

blir sterk mat i skutten av måneden eller ;-)