søndag 5. september 2010

Flott uke

Søndag, og siste dag i en flott uke! Begynte allerede på mandag med flott vær - selv om det var manda' morra blues å komme seg på jobb og holde seg våken... Veldig fornøyd da noen sa at det var spådd fint vær hele uka. Ikke fullt så fornøyd med tirsdagens regn... Uansett: det som var mest kjekt med uka var at Line skulle komme på besøk. På tide for henne med en ny runde på butikkene i distriktet. Hun kom på onsdag, og siden det var eneste muligheten til at Elin og Line kunne treffes, kom Elin en tur også. Masse snakking til sene kvelden. Torsdag og fredag hadde Line lange dager, mens jeg hadde mine vanlige. Det betyr at jeg hadde plenty av tid til å lage mat til Line kom hjem. Selv om vi etterhvert måtte ta i bruk pledd og terrassevarmer, kunne vi sitte på verandaen til nærmere kl ti på kvelden, og det var nesten første gang i sommer. Helt nydelig!
På lørdag måtte vi en tur til Kvadrat, siden Line ikke rakk alt hun skulle på torsdag og fredag, og mens hun jobbet, gikk jeg i butikkene. Det ble dyrt. Og med et ekstra besøk i Østervåg sko, ble min fangst på lørdagen: Skinnjakke (fake), fire - 4- par sko, shorts, BH med matchende truse og et par andre småting. Har på følelsen av at jeg alltid shopper når Line er på besøk... Jaja, det var ikke noe jeg ikke har bruk for, men jeg hadde kanskje tenkt å se etter jakke og sko i München om et par uker, da.

Ingen kommentarer: