onsdag 10. november 2010

Ny Gmax-butikk

Har sett reklame for en ny Gmax butikk på Forus i lengere tid, og har tenkt at jeg skulle stikke innom og kjøpe knestøtte, men har ikke tenkt så mye mer på det. I går, da jeg dro hjem med bussen litt over kl 16, satt folk i kø utenfor butikken. Brrr... Nå viste det seg at butikken åpnet kl 00.01 i natt, så de trengte ikke sitte så lenge i kø... Aftenbladet forteller om godt besøk de første timene. Etter lunsj går jeg og to kollegaer bort for å shoppe, men det er kø for å komme inn i butikken, så vi bare snur. Fint med en tur i det fine været, da:-) Etter jobb, tar jeg en ny tur, det er jo rett ved busstoppet mitt. Siden jeg har med meg en tredje kollega, går tiden i kø ganske fort, og vi kommer inn i butikken. Uff, det er lett å "få med seg" litt for mye! Enda syntes jeg at jeg var ganske flink til å begrense meg. Kjøpte et par treningssko (før 1499, nå 299) og en rokkering (som er for stor for stua mi, jeg tar borti overalt når jeg prøver å rokke) og noen sokker. Jeg fikk IKKE tak i knestøtta eller kjelken til 99 kr. Men, det kommer 500 nye til butikken i morgen, så da prøver jeg meg igjen... Og håper jeg klarer å stå i mot den mørkebrune boblekåpa fra The North Face...

1 kommentar:

Sigrid sa...

North Face har mye fint de.... Passer til lua fra Island??