søndag 8. mai 2011

Flyturer an mas!

Forrige uke var en morsom - og litt skummel uke. Jeg var i London og hadde opplæring for en av våre leverandører, og jeg var i Bergen på DM-samling (det var mest moro).
I morgen skal jeg til Oslo på BF-møte og på fredag drar jeg på ferietur. Det blir masse flybilletter av slik, og i farten har jeg ikke vært nok oppmerksom. Jeg vet jeg har ringt og bestilt billetter til Oslo i morgen (med fleksibel retur i tilfelle jeg skulle være med på tirsdag også), men jeg finner ikke igjen billettene! Det kan være en av to ting. Enten var jeg fjern nok til å be om å få de sendt til statoil-adressen - som jeg ikke har tilgang på hjemmefra, eller så har damen på Via skrevet feil adresse så jeg aldri har fått dem. Da jeg ringte Via i dag, fikk jeg selvfølgelig telefonsvarer som fortalte meg at deres åpningstid er man-fre 8-16. Ganske sikker på at flyet mitt går ca kl 8 i morgen... Må svinge innom Sola og sjekke det ut på tur til Ålgård og grilling i dag, tenker jeg. Jeg husker jo ikke hvilket flyselskap jeg skal reise med en gang...


Ey! Jeg fant, jeg fant! Heldigvis, for flyet går litt tidligere enn tenkt i morgen tidlig. Desverre... Vurderer å kjøre sykkel istedet for flybuss. Blir ikke dyrere uansett.

Ingen kommentarer: