lørdag 5. april 2008

Helg

Jammen er det helg igjen, selv om jeg faktisk hadde fem vanlige arbeidsdager på rad denne uka, har det gått utrolig fort. Det er muligens et tegn på stigende alder, men det har jeg ikke så fryktelig lyst til å spekulere mer i...
I dag tidlig når jeg stod opp var det merkelig lyst i stua. Det viser seg at det nesten er solskinn, og det er jo ikke så ofte en ser det i Stavanger. Men så var det det vestlandsværet, da. Før jeg rekker å komme meg på butikken, så regner det. Nå skinner sola igjen, men vindusrutene mine er så skitne at jeg ikke ser om det regner samtidig. Slike betraktninger om været kommer muligens av at jeg nesten kjeder meg litt. Jeg holder på med i alle fall to veldig bra/artige bøker (og burde lese mer på sakspapirene til landsmøtet på tirsdag), men det er jo ikke noe TV-sport for tida! Eller, jeg har ikke sjekket, men hva skulle det være, nå etter at skisesongen er slutt og før golden leage? Nei, det er kjedelig bare å sitte å lese hele helga, heldigvis skal jeg bort i kveld, så det blir litt avveksling. Javal, så fikk jeg til å få fet skrifttype, men hvordan slutter jeg med det? Er mye å lære i denne verdenen! ok, det var en lettere måte å gjøre det på, ja, bruk knappene oppe på linja, i stedet for hurtigtaster du ikke kan, Gro!
Lurer på om jeg skal kjøre meg en tur? Men da må jeg fylle bensin, og det er ikke lønn før på fredag... Hm...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja sånn går dagan ;-) Vi har ikke vært pålogga samtidig på en stund så jeg har ikke fått snakka med deg, men satser på at du har det bra! Fint vår-vær i Trondheim i dag