onsdag 2. april 2008

Kveldsvakt

I dag er min dag i måneden med vakt til kl 21. Jada... Her er det liv! Det har vært ganske stille i dag, men det er ingen stille dag uten i alle fall et tilfelle av at en mengde bibliotekbrukere lurer i kroker, bak hyller eller utenfor, og bare venter på at det skal bli et par stykker foran skranken, slik at alle kan komme samtidig og skape kø og en del stress for oss bak skranken. Nå er det en stille periode...
Jeg har funnet meg en film til kvelden, Praha med bl.a. Mads Mikkelsen. Sikle, sikle. Det er bare det at en kollega av meg har reservert filmen, så jeg MÅ i tilfelle bli ferdig med den i kveld. Tror jeg bare setter meg på ventelisten jeg også, så kommer den en dag jeg har bedre tid.
Andre episoder som kunne være verdt å nevne i kveld er ... tja ... nei, det har vel egentlig ikke skjedd så mye.
Det flotte med å jobbe så seint (en sjelden gang!) er at en har så god tid om morgenen! I dag har jeg sovet meg nesten uthvilt, lest ferdig boka mi, vasket klær, vært på trening og kom på jobb nesten når jeg skulle. Et par minutter fra eller til teller ikke.
I morgen er det ikke kveldsvakt, da skal jeg i stedet på klatring etter arbeidstid. Gleder meg, og nå skal jeg snart hjem etter denne dagens arbeidsslutt også!
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: