onsdag 30. april 2008

Mens vi venter på...

Nei, jeg venter egentlig ikke på Godot, men det virket som en rimelig start på dette innlegget. Her sitter jeg på kveldsvakt - i buret, for de innvidde - og venter på at tida skal gå, venter på at det skal bli 1. mai, venter på at jeg skal kureres for min sjokomanisme, i det hele tatt: venter.

Det er ganske stille på biblioteket om dagen. Det skyldes vel delvis at det ble stygt vær igjen, ingen har lyst til å gå ut i regn med mindre de må, og sa skjer det utrolig masse i byen i år... Noen har kanskje fått med seg at Stavanger er europeisk kulturhovedstad i år? :-) Åkke som, så er det rolig å være i innleveringsanlegget. Ikke allverdens CD'er og DVD'er og sjekke, og minimalt med traller å skifte ut. Ikke det stedet på biblioteket som krever høyest IQ, men jeg passer vel godt her da.

I morgen er det arbeidernes dag, og det betyr vårslipp for Jærens MC-fantaster. Jeg håper det blir oppholdsvær, så jeg kan bli med en liten runde i alle fall. Vi møtes på torget litt før kl 12 og setter kursen mot Egersund når syklistene fra Bryne kommer forbi. Det blir i alle tilfeller bare en liten runde på meg i år, for jeg skal til London i morgen! Gleder meg til det. Da møtes mor, Eva og jeg på Gatwick (eller var det Stansted?) og skal herje i London i helga. Regner med at det blir mye god mat, noen pub-besøk (om jeg også får lov til å gjøre noe jeg har lyst til) og masse shopping. Jada. Livet er til for å brukes til tur!

Etter turen kan nok livet bli litt tøffere igjen, med tanke på økonomi mm...;-)

Ingen kommentarer: