onsdag 9. juli 2008

Aromaterapi

Denne uka begynte med vondt i mage og rygg, og da er jeg troende til å stelle litt ekstra med meg selv. Jeg kom meg omsider til frisøren og fikk stussa luggen, slik at jeg har mulighet til å se under kjøring igjen, og jeg ønsket meg veldig en omgang med aromaterapi. På mandag var det ikke mulig, men i kveld! Etter å ha feid den siste kunden ut av biblioteket kl 17.15 (vi stengte kl 17) tråkket jeg meg på min trofaste brødskivemotoriserte sykkel hjem til en dusj og et par knekkebrød, før jeg troppet opp på Hud Han & Henne. 60 minutter med ren nytelse! Vel. Jeg er jo litt stiv i skuldrene, så behandlingen jeg fikk der kan vel ikke kalles behagelig, men det hjelper sikkert veldig! Nå sitter jeg her i sofaen og setter aromatiske fettflekker over alt... Who cares? Livet er til for å nytes, og nå har jeg ikke tid til å skrive mer, for jeg har mer lyst til å sjekke flypriser til New York.

Ingen kommentarer: