søndag 13. juli 2008

Hva er det med shoppe-genene mine?

Ja, det lurer jeg virkelig på. Jeg har hatt en opprenskning (minimal, men dog...) i klesskapet mitt, og kastet litt klær som er utslitt. Dette er et resultat av den forrige shoppe-runden på mandag, men åkke som, så fant jeg ut at jeg bør kjøpe meg en ny langerma treningsgenser. Derfor går jeg tidlig fra jobb på fredag, og stikker ned på nærmeste sportsbutikk. Det jeg kommer ut med er regnklær. Dyre regnklær. Heldigvis fikk jeg bruk for dem da jeg skulle sykle hjem rett etterpå.

:-)

Det positive er at nå tror jeg jeg har alt jeg trenger til fjelltur i Nord-Vietnam, om vi klarer å få til det til neste sommer! Men først er det høst...

Og jeg har fremdeles ingen langerma treningsgenser...

1 kommentar:

Anonym sa...

har du kjøpt sånn regntøy som kan være greit å ta med til Laos?? Jeg har tenkt å kjøpe fjellsko snart, og en god turbukse. Har fryktelig lyst til å shoppe, må bare passe på og spare litt også ;-)