tirsdag 2. desember 2008

Duppedings

Jess, endelig en ny duppedings! Og jeg har ikke engang kjøpt den. Selv. Det er styret i Storden som har bestemt at alle skal ha. Det er en digital dekoder, og jeg er som vanlig tøff i kjeften, så jeg sa at "selvfølgelig klarer jeg å montere den selv!" Problemet er vel helst at det ikke er så mye mer plass i den tv-benken, og jeg har heller ikke flere ledige stikkontakter. Tenker tv-bildet mitt blir enormt mye bedre etter at det blir digitalt tenker jeg. Nemlig.

Sa jeg foresten at sjefen min har sagt opp? Anne Torill har fått jobb i StatoilHydro. Der jeg har lagt inn cv'n min. Jahaja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neimen guri; har hun fått jobb der!? Er det den jobben Eskil nevnte eller noe annet? Men du har lagt inn cv du også, bra for de kan jo trenge flere:-)

Gro sa...

Det er ikke jobben Eskil nevnte, så kanskje har jeg fremdeles en sjanse!