onsdag 26. november 2008

Motorsykkeltrøbbel

I dag fikk jeg telefon i fra Tollefsen, dvs. fra Mc-Shop. Motorsykkelen min var klar til avhenting, og bortsett fra et flatt batteri var det ingenting galt med den. Den var rett og slett kald på "beina" og nektet å gå videre av den grunn. Bare den kom inn i varmen startet den så villig som bare det... Så vet jeg det. Siden jeg skal til Oslo i morgen og jobber seinvakt i dag må den pent vente til mandag før jeg henter den.

Dagen på jobb har jo bare så vidt begynt - forsåvidt - men dette er en av de dagene jeg ikke får gjort mye fornutig. Jeg har tatt gjennomsynet og vært på et møte, ellers har jeg bare forsøkt å finne ut hvor mye penger jeg skal kreve tilbake fra biblioteket og Biblioteksvar for turen til Asker på fredag. Penger er gøy! Var forresten en smule overforbruk i New York. Vet ikke helt hva jeg hadde tenkt å bruke men ikke 17500,- i alle fall...

Det som har vært mye koseligere den siste uka, var Idas besøk i Stavanger. Hun bodde hos broren sin, Eskil, men vi traff hverandre flere ganger. Jeg fikk et gjensyn med klatreveggen (ikke noen stor suksess) og vi var på svømming, pluss et par felles middager. Virkelig synd at du flytta til Oslo, Ida, men nei, jeg kommer nok ikke til å søke på jobber i Lofoten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Buhu, jeg som trodde motorsykkelsesong i 3 mnd kunne lokke deg til Lofoten!! Du får heller komme på besøk:-D Var veldig trivelig i st.vg ja!