søndag 1. november 2009

Vinne et fly?

Endelig har jeg da så mange passasjerer at jeg er med i trekningen om det norwegian-flyet. Regner med at jeg vinner det, for det er for øyeblikket bare 29.456 registrerte fly... Hadde jo vært kjekt med en tur til Riga i førjulsstria, men hvordan skal 150 av mine nærmeste venner (?) klare å få seg hotellrom der borte? Jaja, det blir jo hver enkelt sitt problem... Og så er det en ting til. Jeg har bare invitert voksne med e-post. Regner jo fint med at både ektefeller og avkom vil være med, og hva med mine venner som ikke har e-post å sende invitasjon til. Kan ikke de være med??? Men, nå er jo dette tanker som kommer på en søndagskveld etter full helgejobbing. Jeg vet faktisk at sjansen er usannsynlig liten til at jeg vinner det flyet, men da kan jeg tenke meg å reise et annet sted i vinter.
I går registrerte hjernen min at det var siste oktober, og med den tanken kom at denne oktoberen her har vært utrolig lang! Det føles som veldig lenge siden jeg var i Jordan, og så er det ikke tre uker siden jeg kom hjem en gang. På den andre siden så kunne jeg fortelle en på biblioteket som lånte et språkkurs i dag, at han kunne beholde det til neste år... Det er rett før jeg kan pensjonere meg! Herregud, jeg må spare penger så jeg kan leve livets glade dager når den tid kommer!

Nå er det 29.463 fly.

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Hadde vært deilig med en tur igjen snart ja! Riga høres ikke dumt ut, men hva med Istanbul???? Bare slenger ut et forslag jeg nå.... ;-)

Gro sa...

Jatakk! Jeg har klart å bytte til meg søndagsvakt den 6. desember, jeg da. Sikker på ikke å vinne, ja!