tirsdag 3. november 2009

Wii - igjen


For en stund siden kjøpte jeg Wii Resort - fordi det så litt morsomt ut, og så trengte jeg noe nytt å trene på her hjemme. Treningen er nemlig ikke det som står i høysetet om dagen. Veldig ivrig begynte jeg å spille, og ble litt skuffa. Lite trening i å stå og veive med armene, eller enda mindre: med den ene armen. Til og med syklingen utføres med armene... Så ble det altså lite spilling på meg en stund. For noen dager siden tenkte jeg som så at det var da som f.. at jeg hadde kjøpt et kjedelig spill som jeg ikke bruker, jeg må gi det en sjanse til! Det har jeg da gjort. Jeg har tatt for meg flere av aktivitetene, som buekyting, padling, bordtennis, wakeboarding og sverdkamp, for å nevne noe. Litt morsomt må det være, for nå har jeg spilt så mye at den gode, gamle betennelsen i høyre albue stikker hodet fram igjen. Fant ut at jeg kanskje skulle ta en pause fra å hugge hodet av motstanderne en stund.

Faktisk så var det de som hugget hodet av meg i dag. Skjønner ikke helt hva som skjedde, men plutselig gikk jeg fra nivå 578 eller hva det var og direkte i bånn. I morgen skal jeg ta dem!

Ingen kommentarer: