lørdag 6. mars 2010

Flytting

Hva er det med halvoffentlige kontorer som gjør at brukerne deres automatisk skal vite at de har flytta? For et år eller to siden skulle jeg til legen å få resept på malariatabletter. Det er ikke så ofte jeg er hos legen, så all informasjon som forhåpentlig var produsert i fbm flyttinga deres gikk meg hus forbi. Jeg måtte ta taxi fra gammel kontoradresse til ny for å rekke timen. Surt.
I dag skulle jeg til frisøren, men når jeg kommer til døra deres er den låst, ingen lapp med åpningstid, ingen forklaring. Så jeg stikker inn på Rema og spør om de vet hvor frisøren har flytta. Det visste de, men det er såpass langt unna at jeg uten bil ikke rekker dit på no time, så jeg ringer for å si fra. Som det ante meg (siden jeg kun kunne få time kl 9 på lørdagsmorgenen) hadde de ikke tid til å klippe meg senere i dag. Jeg måtte få ny time. Men da har jeg i allefall tid til å komme meg til riktig sted til riktig tid neste gang. Kunne de ikke gitt et lite hint i telefonen da jeg bestilte time om at de hadde flytta???

Ingen kommentarer: