lørdag 27. mars 2010

Påskeferie

Nå er endelig påskeferien her, og jeg har dratt til Vinstra. Og min vane tro har jeg brukt litt mer penger enn jeg hadde tenkt. Men jeg er fornøyd med handelen, da!







Sant å si så har jeg bare kjøpt meg superundis, men de skal jeg bruke allerede i morgen for da skal jeg ta med gutta mine til Gålå og stå på ski. Det er derfor jeg har fått låne bil. Den er litt vel avansert for meg, bilen måtte faktisk fortelle meg hvordan jeg skulle få av håndbrekken. Det er ikke en spak som dras opp lenger, det er bare en knapp... Synes Finn og Anita er tøffe som låner bort denne bilen til meg, med tanke på at jeg kjører bil bare de gangene jeg er på Vinstra...



Håper det blir fint vær i morgen:-)

1 kommentar:

Ida sa...

God påske Gro! Så fin du var på bildet!! Kos deg med nevøene og skigåing:-) Her drar vi pulk og får fregnesprett! klem*