mandag 8. mars 2010

Forsmak på våren

Vanligvis har vi hatt vår i ukesvis på denne tiden av året, men i år har vi hatt ordentlig, kjekk vinter! Noen glimt av våren har vi hatt, men i dag har det virkelig vært strålende. Kanskje det bare føles slik fordi jeg har hatt fri OG faktisk var ute og gikk en liten tur i finværet. I allefall har mye av snøen smeltet i dag, og det var en del sørpe å traske gjennom på turen min. Herlig var det. Da jeg kom hjem fikk jeg den glupe ideen at jeg ville utnytte finværet enda mer, og fant stolputer og pledd, varme sko og pelsjakke, solbriller, caps og bok og satte meg ut på verandaen. Der ble jeg i maks 10 minutter. Da var jeg så kald at jeg måtte ta meg et varmt bad... Men bare det at det frister å sette seg ut! Jeg lengter etter vår og varme. Og MC-kjøring!

Ingen kommentarer: