søndag 16. januar 2011

Gjennomtenkt reise?

Prøver av og til å forberede meg på turen til Peru, Bolivia og Brasil. De siste dagene har jeg bladd litt i Rough guide to Brazil for å finne en fin strand i nærheten til Saõ Paulo. I dag tidlig begynte det å gå opp for meg at vår fine plan med å avslutte med en uke på stranda kanskje ikke blir så enkelt. Saõ Paulo er nemlig ganske langt sør, og vi er der i juni... Det er vinter på den sørlige halvkule da, muligens ikke så varmt i vannet. Hm. Må nok ta en diskusjon med Sigrid om hvor vi drar fra La Paz. Tror ikke det er så lurt å dra direkte til Saõ Paulo (vi drar hjem derfra, derfor må vi dit før eller siden). Men, det er mange muligheter! Jeg gleder meg uansett utrolig mye til sunrise over Macchu Picchu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hi-hi, er ikke det litt typisk da ;-)

Gro sa...

Det føyer seg fint inn i rekken vår med godt planlagte turer, ja. Men det er jo litt av sjarmen!