lørdag 1. januar 2011

Nytt år, nye muligheter...

Etter en flott, kald jul på Vinstra, med den sedvanlige familiesamlingen med aking 2. juledag,


har jeg kommet meg godt og vel tilbake til Stavanger. Jobbet torsdag 30. desember, på et nesten folketomt kontor, og så kom Sigrid på besøk for å feire nyttår sammen med meg. Veldig koselig. Men på nyttårskvelden ble jammen meg Sigrid syk. Hun lå på kottet (koselige soverommet...) og jeg satt i stua og leste om Sør-Amerika, og litt om kjærlighet. Siden det var spådd vind utpå kvelden, var det mange som skøt opp rakettene sine fra kl 18 - i tilfelle brannvesenet la ned forbud:-)
I dag, 1. nyttårsdag, har formen vært mye bedre, og vi kom oss ut på en liten tur. Her er bildene som ble tatt med mitt nye kamera, med gammel telelinse:





Ingen kommentarer: