lørdag 8. januar 2011

Juleblomst

Før jul stakk Elin innom med blomst til meg! Veldig koselig og veldig praktisk for meg, for i tillegg til at jeg fikk litt å pynte opp med, fikk jeg også levert julegavene til småguttene. Jeg må innrømme det er litt upraktisk å ikke ha bil, men det er så sjelden at det ikke er verdt kostnaden! Men, det var den blomsten, da. Da jeg fikk den var det bare et par grønne stilker - men se hvordan den ble, fine amaryllisen!

Litt synd at blomstene er så tunge at jeg måtte binde dem opp med hyssing. Stilken knekker, jo!
Til nyttår fikk jeg blomster av Sigrid også, så det var riktig så fargelikt hos meg en stund!
 Jeg hadde hørt at det ikke var spådd allverdens fint vær i helga, og da jeg så "ut mot havet" i dag, fikk jeg det bekrefta. Det var jammen ikke noe lystelig syn. Men, når jeg gikk på butikken regnet det nesten ikke, og ikke blåste det værre enn at jeg klarte å gå beint, heller. Kan ikke klage da...

Ingen kommentarer: