søndag 20. februar 2011

Kaffeelsker?

Jeg har tenkt på det lenge, for jeg er jo tross alt tilhenger av duppedingser, at jeg skulle hatt meg ei kaffemaskin. Vet ikke hvorfor jeg er så opphengt i dette, for jeg er jo ikke noe glad i kaffe. Men det er jo slik at smaken utvikler seg (bare se på mitt forhold til øl!) så etter noen år med varm melk med en skvett kaffe i, kan jeg nå faktisk drikke svart kaffe. Det er ikke det beste jeg får, men det går ned, spesielt når jeg er trøtt og skal sitte på et eller annet møte en time eller to til. Men det var denne besettelsen for duppeditter, da. Det er faktisk flere år siden jeg første gang begynte å sjekke priser på kaffemaskiner, og hver gang var jeg fornuftig nok til å slå fra meg tanken. I går var jeg i byen en tur, hadde et par ting å ordne. Blant annet var jeg innom Kaffehuset for å fylle opp telageret mitt, og på butikken ved siden av var det svære plakater med SALG på. Butikken ved siden av er en Expert, så jeg tittet inn, og selv om det viste seg bare å være salg på lamper kom jeg ut igjen drassende på en helsikes stor kasse med denne kaffemaskinen i:
Etter det måtte jeg jo inn på Kaffehuset igjen for å kjøpe kaffebønner. Og så var det å drasse oppakningen bort til bussen og videre hjem. Kaffemaskiner er tunge, skal jeg si dere! Nå som jeg først har kjøpt denne saken, så må jeg jo drikke kaffe framover, og jeg som kjøpte så mye te! Alle lesere (alle fem) er herved invitert på kaffe når det måtte passe - bare gi meg et pling først, så jeg får rydda...

1 kommentar:

Iren sa...

Er eg også invitert eller??:) hadde vore deilig med en kopp nykverna kaffe.