søndag 27. februar 2011

Oslo-besøk

Det var endelig tid for å ta en tur til Oslo og delta på Dølatreff på Rockefeller. Jeg var så heldig å bli invitert til Ingunn, jeg hadde nok ikke dratt hvis jeg ikke skulle bo hos henne, for det er sikkert ikke lett å finne ledige hotellrom nå under VM. Jeg og Ingunn fant uansett ut at vi ville sjekke ut stemningen i sentrum, og jeg tok noen bilder fra det:



 Det ble mer og mer folk i gatene, og det var litt moro å oppleve en VM-by. Men det jeg dro til Oslo for, var Dølatreffet, og på treffet skulle Von og Baksia spille. Ikke så lett å ta bilder i et mørkt lokale med mobilkamera og x antall øl innabords.
Det var moro, men litt slitsomt, og jeg er veldig glad for at jeg klarte å "lure" med meg Ingunn og Cecilie på bussen som gikk kl 2.30, det er jo over en times tur tilbake til Lommedalen...
Av en eller annen grunn klarte de andre damene å stå opp fryktelig tidlig i dag, så nå kjenner jeg at jeg helst har lyst til å legge meg, men det er vel litt tidlig å legge seg kl 18.30 på en søndagskveld?
Uansett, det var fryktelig godt med hjemmelaga pizza når jeg kom hjem til Stavanger - levert på døra av en kjekk, ung type md Dolly Dimples-bil...

Ingen kommentarer: