mandag 13. juni 2011

I Norge igjen

Jeg føler meg ikke helt klar for den norske hverdagen igjen, jeg må si det. Den siste dagen i Sao Paulo var lang og jeg ønsket meg hjem, men det hadde ikke gjort noe om jeg fremdeles hadde hatt ferie! Men, nå er jeg hjemme og i morgen er det jobb igjen, må bare forberede meg til det.
Våknet seint i dag, fremdeles noen timer på etterskudd (Brasil er vel 6 timer etter Norge, tror jeg) og var ikke helt klar for å stå opp. Men klesvask venter, og det er greit å sette på en runde og gå å legge seg igjen... Men så har det kommet masse meldinger på telefonen min, vet du, og det er jo koselig! Og så kom jeg på alt jeg gjerne skulle gjøre i dag, med oppdatering av blogg, betale regninger, vaske verandaen, spise norsk mat, se på bildene fra ferien osv. og plutselig satt jeg her med en kopp koka-te og leste avisa:-) Nå venter jeg på at ovnen min skal bli varm så jeg får stekt noen rundstykker og så skal jeg kose meg med frokost. Midt på dagen. Det er jo så lyst her! Da jeg ventet på bussen i går kveld kl 23 var det lyst... Jeg kunne se hvordan den flotte hjembyen min så ut da jeg kom hjem seint på kvelden! Merkelig greie. I Brasil var det mørk ved 18-tida, og etter det var det plent umulig å orientere seg... Men, nå skal jeg begynne og laste ned bilder. Det er ikke så mange av dem, for jeg hadde bare med telelinse. For å se andre bilder fra turen må dere etter hvert gjøre dere til venns med Sigrid, hun nevnte at hun skulle legge ut bilder på facebook. Jeg skal tagge dem jeg er med på, så "alle" mine venner kan se dem også:-)

Ingen kommentarer: