fredag 15. juli 2011

Kjøpe, kjøpe

Har slik kjøpetrang om dagen at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Etter jobb i dag stakk jeg innom for å bestille service på sykkelen min, og i samme slengen begynte jeg å kikke på ny sykkel... Måtte da ta en tur til Bikerstreet i Sandnes også, og de hadde en BMW 2003-mod., R 850 RT til salgs for en kunde. Den var fiiiin!

Nesten så jeg kjøpte den der og da, men må jo tenke litt på det, og sjekke litt flere priser mm. Og jeg kom da heldigvis til sans og samling igjen. Den er for gammel. Jeg vil ha en nyere sykkel enn det jeg har. Denne er ett år nyere og har kjørt nesten like langt som min. Problemet med denne type BMW er at jo nyere jo mer kubikk, jo mer kubikk jo tyngre. Og dyrere... En 2011-mod 1200 m3 koster fra 250.000,- og oppover. Litt dyrt, kanskje... Sukk. Enn så lenge klarer Cruella seg godt. Selv om den ble mobbet litt på onsdag.
Og kanskje det er mulig å få tak i en billigere, nyere, mindre brukt en til høsten???

Evig optimist.

Ingen kommentarer: