lørdag 2. juli 2011

Sandvolleyball

Så er sandvolleyball-sirkuset i byen igjen.

Tirsdag kveld begynte det med kvalifisering for damer, da fikk jeg med meg to kamper, en i sol og en i regn. Onsdag skulle en gjeng fra jobb feire sommeren med sandvolley... Jeg satt der fra 16-ca 19 i pisseregn og kooooste meg! Den siste timen var det oppholdsvær, og jeg fikk jo etterhvert mer og mer selskap, men jeg må si folk tar lite hensyn til vær og føreforhold... Uansett utstyr, vi koste oss alle Thai Couisine etterpå:-)
Torsdag var det klart for ny innsats fra min side. Jeg hadde med meg regntøyet - slik bare for sikkerhetsskyld, men det fikk jeg ikke bruk for! Derimot blåste det stikker og strå, så det ble da kaldt nok.
Fredag var det bare fine været! Jeg ble til og med litt solbrent på bringa. Fort gjort. For sikkerhetsskyld smurte jeg meg da på bringa før jeg dro nedover
lørdag formiddag. Det jeg ikke tenkte på at sola ikke er på samme sted kl 10 om formiddagen som den er kl 18 på ettermiddagen, så nå er jeg jammen meg litt solbrent på ryggen også. Nesten så det er litt morsomt, beviser jo at det har vært fint vær! Så måtte jeg jo selvfølgelig hjem og skifte klær etter en stund - dårlig planlegging, jeg vet det - så det blir nok ikke mer tribunesliting på meg i år. Jeg har i alle fall funnet ut at jeg har Viasat4, så jeg får sett de siste kampene på TV. Og nå regner det jammen meg i Stavanger. Sett slik.
 Spinnagr
 Skarlund

Jeg gleder meg veldig til å se disse to karene hamle opp med enerne fra Brasil kl 19!
Og hva vil jeg så med disse utlegningene om været? Aner ikke.

1 kommentar:

Gro sa...

Spinnagr og Skarlund spiller semifinale mot polske Fijalek og Prudel på søndag. Gleder meg!