mandag 12. mai 2008

Jeg er ikke flink nok

Jeg fikk et hint i dag om at jeg ikke er flink til å oppdatere bloggen min, og det kan jeg jo ikke nekte for. Det er jo en blogg om ingenting, så hva skal jeg skrive om? Vel, det har skjedd litt siden sist.

Først og fremst har jeg vært på en liten tur igjen. Til London. Sammen med min mor og hennes vennine. 1. mai møttes vi på Gatwick, og var veldig klare for tre dager med sightseeing og shopping. Jeg tenkte jeg kom til å følge de to andre rundt og sørge for at de ikke gikk seg bort (?), men den som shoppet mest og tok flest bilder, det var meg! Jaja, det siste hadde en naturlig forklaring, men jeg trengte vel streng tatt ikke å bruke så mye penger?


Her er jeg og mor foran Buckingham Palace

Hest og kjerre fikk vi se også

Jeg og Eva foran Big Ben
Vi fikk med oss de mest kjente greiene, med unntak av St. James Cathedral. Madame Tussaud ga vi opp, det var for lang kø. Men vi fikk med oss en musical: Mamma Mia, og selv om jeg måtte oversette litt innimellom, hadde vi det fantastisk moro alle tre.

Mamma Mia

Ja, det var i det hele morsomt å være på tur igjen!

Ingen kommentarer: