lørdag 1. november 2008

Barneavdelinga

Atter en jobbehelg og jeg er plassert på barneavdelinga. Der er det lenge siden jeg var. Har faktisk knapt vært der siden de fornyet seg i sommer og det fører til problemer... Før kunne jeg i det minste huske omtrent hvor bøkene sto selv om jeg ikke husket hva forfatteren het, nå er alt flytta på og selv om jeg mente å huske at en forfatter på O har skrevet fotballbøker som kan passe for en 10-12-åring, så klarte jeg ikke å finne dem! Stor frustrasjon. Måtte spørre de andre, og da fant jeg fram til Pål Gerhard Olsen sine Tigre... Og så er det ekkelt å oppdage at en kunne vært mor til sine kolleger - som riktignok foreløbig bare er inne på timesbasis eller i småstillinger med bare helgejobbing. Gosj, jeg er blitt gammel. Sikkert derfor jeg har desperat behov for å "fornye" meg selv, revitalisere meg litt på alle turene mine.

Desto bedre at det er bare en uke til jeg sitter på Gardermoen og venter på Sigrid (eller kanskje hun allerede er kommet), klar for en lang flytur til New York?
Hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sikkert litt kaotisk å plutselig ha vakt på barn; det var nok enklere å pakke ned enn det er å orientere seg der i startfasen:)

Gleder meg til fredag og en liten visitt! Fant du noe fint da du møtte din mor forresten?

Gro sa...

Fant alt for mye... Fant også en koffert på salg, så da fikk jeg med meg alt det fine, nye hjem igjen...