onsdag 29. oktober 2008

Berlin-bilder

Tenkte jeg skulle dele noen av de bildene jeg tok på turen med dere:-)




Dette første bildet er fra røykesalongen på hotellbaren. Vi gjør oss klar for byvandring!


Anny, Emma, Helene og jeg utenfor Sony-bygget. Vi koste oss i sola, og var ikke sliten i beina. Enda.



Et monument over alle jøder som ble drept under andre verdenskrig. Det er mye større enn det ser ut på bildet, man kunne forsvinne helt inni der.



Vår første middag spiste vi på Pan Asia. Rett og slett nydelig mat! Med unntak av den halvrå tunfisken...



En liten vokter utenfor et utested. Skremmende nok til at jeg aldri gikk inn der...


Jeg poserer framfor et velkjent monument: Brandenburger Tor.



Mao portrettert av Andy Warhol. Henger på Hamburger Bahnhof.
Fjernsynstårnet, og jeg lurer på om det er Berlins eldste kirke - mot en blåblå himmel!

Stig, Eli og jeg foran East side gallery, det som er igjen av den opprinnelige muren.

Til slutt: bilde av en liten suvernir som jeg kjøpte på et marked.



Til slutt må jeg gjøre oppmerksom på at bildene kommer litt hulter til bulter!

1 kommentar:

Mollis sa...

tonfisken var helt super!!!Fina bilder!