mandag 2. mars 2009

Blå-mandag

Klar for en ny uke! Eller? Våknet fryktelig tidlig i dag, og det trengte jeg egentlig ikke, for jeg skulle på kurs og det begynte ikke før kl 9. Uansett, tror kl var mellom 4 og 5 et sted da jeg våknet - til noe som vanligvis er veldig koselig, fuglekvitter! Men så var jeg egentlig bare så trøtt at det ble slitsomt. Har i alle fall slått fast at våren er i ferd med å komme! Og det stemte egentlig overens med min beslutning om å sykle i dag. En liten smule vondt i baken på tur hjem, but who cares?

Siden foredragsholderen på kurset (Myndiggjøring av medarbeidere) ikke helt var i form avsluttet vi tidlig, så allerede kl 14.30 var jeg hjemme. Der ser jeg at jeg har fått et par meldinger og diverse oppringninger fra Gjensidige. Det viser seg at det har vært datainnbrudd i USA, og mitt kort stod på lista over mulige misbrukte kort, eller noe slik. De hadde akkurat fått beskjed fra USA, så de visste egentlig ikke hva som har skjedd, de ville bare sperre kortet mitt fortest mulig og sende meg et nytt kort. Og det må de gjerne gjøre! Var inne på nettbanken nettopp, og bortsett fra en sum på 755,- husker jeg godt hva alt det andre er. Tror nok ikke jeg kan legge skylden på noen andre for de 755,- heller... Gjør ikke meg noe å sperre kortet nå, jeg har uansett så lite penger på den kontoen at jeg ikke burde røre den før 12.03 åkke som.

Det var dagen min så langt! Kommer tilbake om noe mer spennende skulle skje!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for sist! Hvordan går det med treningen forresten?:-)
Nå nærmer det seg tur igjen for dere. Ha en fin uke! Hilsen Line

Gro sa...

Må innrømme at Wii'en blir litt oversett om dagen, men jeg sykler og svømmer etter beste evne!