onsdag 11. mars 2009

Kjeder meg...

Takke meg til å ha vakt på barneavdelinga på en travel lørdag. I dag er det ikke en travel lørdag... Har egentlig selskap til kl 18, for så å være alene den siste timen, men siden min kollega i dag var i heller dårlig form, sa jeg hun kunne gå tidlig. Så nå sitter jeg her alene - det krever ikke sååå mye tid og arbeid å finne Den store grøsserboka eller fortelle hvor kokebøkene for barn står hen på hylla. Det er vel omtrent det jeg har gjort i dag. Satt på plass noen videoer og billedbøker, må ikke glemme det. Det som er så kjekt med jobben er at mye kan tas med rundt om på huset, så jeg har brukt litt tid på å registrere death metal-plater! En guttunge som ville låne headset så en av platene og kommenterte: "Den så skummel ut..." Og det hadde han rett i. Gyselige cover på de metal-platene.

I morgen skal jeg til Oslo! Kjekt med en tur dit, det er jo så lenge mellom hver gang...

Ingen kommentarer: