tirsdag 10. mars 2009

Fæææærdi!

Siden i høst har jeg grudd meg til i dag. Jeg har nemlig mot bedre vitende tatt på meg en bokprat på Skipper Worse, et sted der de arrangerer mye forskjellig for eldre. Grunnlaget ble lagt da jeg hadde en lignende bokprat på biblioteket for et par år siden, men jeg har gjort noen oppdateringer, og så måtte jeg kutte ut noen bøker som ikke var inne... Manus har jeg selvsagt, jeg husker jo ingenting utenat. Det var bare det at jeg la igjen papirene på jobb da jeg gikk til Skipper Worse... Men det var ingenting å gjøre med det, og selv om jeg helt sikkert glemte en del, så ble det sikkert en mer flytende bokprat.

Nå kan jeg konsentrere meg helt om å glede meg til tur!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er flink så regner med det gikk strålende! Er det fredag du har ledig tid her i byen eller? Når på dagen?