onsdag 30. mars 2011

Hjemme, og tid for shopping...

Det ble ikke så mye shopping i Madrid som jeg hadde regnet med, men det kan kanskje ha noe med følget... Uansett. Jeg hadde jo allerede et par uker før jeg dro til Madrid funnet meg ei regnjakke/-kåpe på G-sport på Amfi Vågen. Endelig fikk jeg kjøpt den. Jeg endte til slutt opp med en størrelse som hang der alle tre gangene jeg var innom, tross intens innsats for å få tak i en større, men jeg har i alle fall forsøkt å tenke fornuftig med plass til tykk genser og greier.

Og i nabobutikken hadde de en fin veske, gitt... Når jeg skal bruke den, vet jeg jammen ikke, men den var litt tøff!

Fant ikke bilde verken av det ene eller det andre på nett, så da ble det egenproduserte. Beklager kvaliteten!
Siden jeg nå både har vært på tur og har shoppet hjemme, burde jeg vel strengt tatt ikke bruke flere penger på en stund. Og i alle fall ikke fundere mer på den knekte telefonen min. Lurer på hvor lenge den har vært slik? Blir fin å ha med til Sør-Amerika, da. Ingen stor krise om den skulle bli borte mener jeg, selv om jeg enda ikke har vært uheldig med slik på turene mine til nå, og derfor ikke regner med at det skal bli problemer nå heller. Men tenk at det bare er en og en halv måned til! :-)

1 kommentar:

Gro sa...

Hvis en ikke aner når ting skal brukes, bruk det på jobb! Veske, høyhælte sko...