søndag 13. mars 2011

Please, kom våren!

Jeg fortsetter å håpe at det er vår (det blir i alle fall det snart!) så i dag satte jeg i gang med reorganisering av garderoben. Bort med tunge, mørke, tykke klær, fram med lette og lyse klær! Klær som skulle fram eller bli værende ble slengt i ene sofaen, klær som skal gjemmes til høsten ble puttet i en bag, klær jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med, eller som jeg vet skal vekk på en eller annen måte ble slengt hit:

Etter at jeg var ferdig innså jeg plutselig noe pussig... Jeg har i grunnen pakket nesten ferdig både til påsketuren og til Peru-turen. Litt tidlig kanskje? Madrid derimot, sliter jeg litt med. Fint, behagelig, flatterende... Hva i all verden skal jeg ta med? Det eneste jeg har klart å bestemme meg for å ta med er et par sko... Jaja, har enda en drøy uke å bestemme meg på!

Ingen kommentarer: