lørdag 17. mai 2008

Siste nytt

Nå har jeg begynt å menge meg med fiffen i kommunen! På torsdag var jeg på min første mottagelse på Ledaal. Ledaal er kongefamiliens bolig i Stavanger, så det er ikke bare dill, altså! Anledningen var ICORN's generalforsamling og det var mange forfulgte forfattere der. Den eneste jeg ikke kjente som jeg snakket med var ei dame fra Skottland, og hun var ikke forfulgt... Ellers var det en del fra Sølvberget der, og det var bra, for jeg trenger kjente å menge meg med!
Så veldig spennende var det vel ikke, men så fryktelig skummelt viste det heller ikke å være. Så gruver jeg meg ikke så mye til neste (?) gang jeg får invitasjon;-)

Sliter med nettet om dagen, så det er en gru. Det tar mange minutter å få opp en ny side, så jeg stopper her og ser hvordan det går med virusprogrammet mitt!

Hurra for 17. mai!

Ingen kommentarer: