fredag 2. januar 2009

Godt nyttår!

Joda jeg har troa på at det kan bli et veldig bra 2009. Kan trygt si at 2008 startet atskillig heftigere enn 2009 (Bangkok, varme, fest kontra Vinstra, ost/kjeks og 16 kuldegrader, i tillegg til at 2/3 av slekta har vært mer eller minder sengeliggende hele jula.) Snørr og faenskap er ikke så mye vi kan gjøre noe med, men jeg har i alle fall kommet meg såpass at jeg har vært ute å kjørt et par ganger det siste døgnet. Mor er nesten like sylta og far har vel nesten klart seg unna. Nå har to av fire i Huskeroa begynt... En jul i sykdommens tegn!

Nok om det. Jeg begynner å bli klar for å planlegge neste tur. Det er nesten litt skremmende å ikke ha noen planer! Etter en og en halv uke på Vinstra med temperaturer mellom 5-20 kuldegrader (stort sett rundt 15) innser jeg at jeg ikke er vant til slik lenger. Mine lekre støveletter og fine, hvite softshelljakke har nesten ikke vært brukt - og så begynner jeg å lengte etter litt varmere strøk. Håper vi finner en brukende "pakke" til Laos så vi kommer oss dit. Hvis ikke, så får jeg kanskje kjørt litt rundt i vårt eget flotte land. Det blir jo alt for lite av det også. (Kanskje jeg skulle vurdert å bli lærer likevel? Mye bedre lønn og mye mer ferie????) (Eller. Nei.)

Akkurat nå gleder jeg meg mest av alt til å komme hjem til egen seng i Stavanger og til å finne ut av Wii Fit'n min. Gu' jeg skal bli sprek...

Godt nyttår!

1 kommentar:

Anonym sa...

JA! vi må begynne å planlegge tur!!! Jeg føler meg helt rastløs uten noen konkrete reiseplaner jeg, bare masse ønsker som svirrer rundt, jeg vil ha en dato og se fram til! Må i gang med litt intensiv planlegging snart. Godt nyttår forresten.... ;-)