lørdag 31. januar 2009

Åååå, så sliten!

Det har vært et hardkjør denne uka, men jeg har vel egentlig ingen unnskyldning for ikke å holde bloggingen ved like... Men kvelden i går illustrerer vel tilstanden jeg har vært i. Kort fortalt: jeg trengte bare tre glass vin før jeg ble hva en kan kalle ...full. Jeg skjønte det var på tide å legge meg da jeg klarte å slå restene av det tredje glasset ned i sofaen. Akkurat da var jeg veldig glad for at jeg har skinnsofa, det er nemlig ingen problemer med å tørke vin av skinn!

Siden jeg er (har vært, nå er det jo lørdag og jeg har TO dager fri på rad!) så sliten, var kanskje beslutningen min fra forrige lørdag enda lurere. Jeg bestemte meg nemlig for å takke nei til middagsinvitasjonen fra Lindesnes. Og siden har jeg egentlig ikke gjort noen framstøt på den berømmelige møteplassen. Jeg er nemlig ikke VIP lenger (det må man betale for, må vite) så nå får jeg ikke en gang lese de meldingene jeg får. Foreløpig ligger det bare en og venter på å bli lest, det er nemlig veldig mye større trafikk når en er pålogga, og siden jeg ikke får sett meldingene mine eller sendt meldinger selv, ser jeg ingen grunn til å snoke rundt på plassen. Jeg må bestemme meg for om jeg virkelig synes dette er noe (og det har jeg alltid vært i tvil om, og siden det er en ny tur på trappene har jeg heller ikke lyst til å bruke så masse penger på dette.) Det betyr vel egentlig bare at jeg ikke gidder. Nok om det.


Siste oppdatering på blomsten min:




I mellomtiden har en annen blomst funnet det for godt å blomstre. Tror det har noe med at jeg har satt på ovnen under vinduet, blomstene tror det er sommer!


Ingen kommentarer: