onsdag 21. januar 2009

Nettdating

Javel, så prøver jeg meg igjen... Det tar litt tid, men det er ganske spennende! Denne gangen har jeg tenkt å gå bredt ut... med å åpne opp kontoen min på www.sukker.no igjen, i tillegg til at jeg legger ut en profil på www.moteplassen.com Så får vi se hvordan det går denne gangen! Har faktisk allerede fått god kontakt med en båtentusiast fra det blide sørland. Jeg er til og med bedt på middag! Men så var det det at jeg jobber litt, og ikke er så mobil på vinterstid som en kunne ønske innimellom, så jeg venter med de store forklaringene til noe faktisk skjer.

Sørlendingen fant meg på møteplassen, sukker.no har jeg egentlig ikke hatt tid til etter det... Men det kommer nok!

Jeg krysser fingre!

2 kommentarer:

Mollis sa...

spännande!/ kram Emma

Anonym sa...

Veldig spennende! Skjønner jeg må ringe deg snart! (Nyttårskortet jeg skulle sende deg ligger forresten fremdeles på kjøkkenbenken...) klem*